Lapas

Par mani

Mans fotoattēls
Adīšana, tamborēšana, fotogrāfēšana un ceļošana-tie ir mani vaļasprieki, kurus ļoti bieži apvienoju.

pirmdiena, 2010. gada 26. jūlijs

Baktus



Tie, kas arī mēdz sērfot pa rokdarbnieču portālu ravelry.com, noteikti zina, kas tas tāds-baktus. Tas ir adīts kaklauts. Tā kā man no džempera adīšanas bija pāri palikušas divas ficītes dzijas, nolēmu tās izmantot kaklauta adīšanai. Sāku ar 3 valdziņiem no viena stūra. Viena mala veidojas taisna, otru visu laiku paplatina.Es darīju tā-vienreiz pieaudzēju, vienreiz nepieaudzēju.Un tā uz priekšu, kamēr viena fice izadīta.Tad ņēmu otru fici un sāku noraukt.Atkal vienreiz noraucu, otrreiz-nē.Kamēr uz adatas atkal palikuši vien 3 valdziņi.Tos saadīju un visos stūros piesēju pušķīšus.Lūk, kas sanāca! Par modeli laipni pozē BIG.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru