Lapas

Par mani

Mans fotoattēls
Adīšana, tamborēšana, fotogrāfēšana un ceļošana-tie ir mani vaļasprieki, kurus ļoti bieži apvienoju.

sestdiena, 2013. gada 16. marts

Spirālzeķes

Nu tā-pienācis laiks sākt mācīties no sava bērna! Cerēju, ka skolā šogad apgūsim klasiskās zeķes-nekā! Uzdeva adīt spirālzeķes! Nācās iemācīties arī man!

Ja jau tā, tad nolēmu vismaz beidzot tikt pie suņa vilnas zeķītēm, jo citiem tādas esmu saadījusi kaudzēm, bet pašai ne reizi tādas nebija bijušas..(zeķu dzija+suņa vilniņa, bambusa adatiņas Nr.3)

Uzmetu uz katras adatiņas pa 12 valdziņiem un adīju sviķeli 3x3 24 rindiņas (12x2)

Tālāk sāku novirzīt sviķeli uz sāniem-ik pēc 3 rindām par vienu valdziņu


Kad noadīju 33 cm kopgarumā, sāku noraukt purniņu. Te jāatceras, ka vairs sviķelis uz sāniem nav jāvirza, jāada taisni uz augšu, bet ik pa 3 rindām jāsamazina valdziņu skaits-vispirms ada sviķeli 3 labiski, 2 kreiliski (kur bija 3 kreiliskie-divi saadīti), tālāk sviķelis 2 labiski (divi ir saadīti), 2 kreiliski un tā uz priekšu-pēc izjūtas un pielaikojot.

Tā, lūk, te fotogrāfs bildē, ka zeķei patiešām un nemaz NAV  PAPĒŽA!

Bet citādi-zeķe kā jau zeķe! Pieguļ labi.

Un, ja jūs zinātu-

CIK SILTAS!

1 komentārs: