Lapas

Par mani

Mans fotoattēls
Adīšana, tamborēšana, fotogrāfēšana un ceļošana-tie ir mani vaļasprieki, kurus ļoti bieži apvienoju.

piektdiena, 2011. gada 7. janvāris

Suņa vilnas zeķes



Šogad ziemiņa tik auksta, varena un sniegota! Kā manā bērnībā. Atcerējos seno patiesību, ka ziemas zābaki jāpērk divus izmērus lielāki nekā kurpes-lai vilnas zeķes varētu ievilkt. Man kā rūdītai pilsētniecei ar auto šī senā gudrība šoziem atausa atmiņā. No bērnības. Kad vairs nevarēju izkulties ar auto no sniega kupenām un devos uz sabiedrisko transportu.Un nosalu pieturā. Nolēmu, ka beidzot man jānoada vilnas zeķes arī pašai sev.

Bet te atkal gadījās, ka kādam tās vairāk vajadzēja un atkal paliku bešā-kā kurpnieks bez kurpēm. Suņa vilnas zeķes uzadīju kopā ar zeķu dziju-lai nav tik garlaicīgas, bet vairāk krāsainas-tās tiks vienam mazam (4 g.) puisītim, kam kājele izstiepusies gandrīz tikpat liela kā man.

Uzmetu 10 valdziņus uz katras adatas, pēdas garums 18 cm.

1 komentārs:

  1. Man, šīs abas dzijas, vēl tikai gaida adīšanu. Zirgu ielas dziju bodē šīs krāsas zeķu dzija vēl ir ;)
    Bet zābakiem, zeķu vietā, patreiz adu sev zeķdūraiņus - zeķes bez papēža un stulma daļas- tikai purngals ar valnīti.:))

    AtbildētDzēst