Lapas

Par mani

Mans fotoattēls
Adīšana, tamborēšana, fotogrāfēšana un ceļošana-tie ir mani vaļasprieki, kurus ļoti bieži apvienoju.

sestdiena, 2011. gada 26. februāris

Vaska svece














Nekad nebiju domājusi mācīties gatavot sveces.Vienkārši sagadījās tā, ka saņēmu sveču gatavošanas komplektu kā dāvaniņu. Bezpalīdzīgi to cilāju un nezināju, ko ar to iesākt...Pēkšņi pieskrēja mans meitēns un teica-mammu, es Tev tūlīt parādīšu, kā tas jādara-es māku! man Knābī mācīja! Bildēs jau viss labi redzams.Piebildīšu vien to, ka vaska plāksnītes jāsagriež pēc vēlamā izmēra, jāieliek vidū dakts un jāsarullē-tas izrādās ir pavisam viegli, jo vasks ļoti viegli rullējas.

1 komentārs:

  1. Tik vienkārši ;-)
    Kad man, pēc Jaungada,bija čupa ar nodeguļiem, arī ķimerējos ar sveču liešanu. Aizraujošs process!

    AtbildētDzēst