Lapas

Par mani

Mans fotoattēls
Adīšana, tamborēšana, fotogrāfēšana un ceļošana-tie ir mani vaļasprieki, kurus ļoti bieži apvienoju.

pirmdiena, 2011. gada 7. marts

Orenburgas Revontulis


Orenburgas lakati man ļoti, ļoti patikuši jau no skolas laikiem.Ik pa laikam kādu nopērku tirgū. Kad ieraudzīju šo Krievijā ražoto dziju, nolēmu pamēģināt pati uzdīt kādu tikpat smalku lakatu. Sākumā man bija plāns sakrustot austrumus un rietumus: uzadīt visus tos dīvainas formas lakatus, kādus var atrast adītāju portālā ravelry.com. Šis ir pirmais un pagaidām vienīgais eksemplārs no austrumu un rietumu krustojuma. Nonācu pie secinājuma, ka šai kazas vilnas dzijai tomēr labāk piestāv mežģīņraksti. Tā ka baktusi un ravelry vīrieša-lakatu dizainera izgudrojumi no tās tomēr netaps. Te prasās pēc sievišķības.

Revontuli aprakstu igauniski man palīdzēja izlasīt ksara no mustura-liels paldies viņai par to! Te ir apraksts arī angļu valodā ar shēmām: http://muro.vuodatus.net/blog/881297

Jāņem vērā, ka pirmajā shēmā ir tikai puse no lakata-otra puse jāada spoguļrakstā. Es uzadīju tieši pēc apraksta, tad lakats iznāca salīdzinoši neliels.Ja vēlas lielāku, tad var turpināt adīt tālāk pēc izjūtas. Man likās, ka manam lakatam pietrūkst nobeiguma, tāpēc ilgu laiku tas mētājās tāds kā nepabeigts, līdz beidzot aptamborēju maliņu ar efektdziju maigi gaišā tonī.Tas piešķīra maliņai stingrību un lakatam nobeigtības sajūtu.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru