Lapas

Par mani

Mans fotoattēls
Adīšana, tamborēšana, fotogrāfēšana un ceļošana-tie ir mani vaļasprieki, kurus ļoti bieži apvienoju.

svētdiena, 2011. gada 1. maijs

Svītrainīši































Pirmo reizi noadīju svārkus.Lai gan nē-vienus esmu iepriekš adījusi uz mašīnas.Bet nu šie adīti ar rokām. Man bija viens skaists kamolītis Zauberball dzijas-it kā zeķu dzija...bet nolēmu pamēģināt svārkiem.Pusceļā, kā redzams, jaukais kamolītis beidzās.Tā kā darba dienās esmu uz 9 stundām ieslēgta un netieku uz dziju veikaliem, tad nolēmu mājās piemeklēt ko līdzīgā krāsā un adījumu turpināt.Pārkrāmēju gandrīz visus krājumus-gandrīz nekas nederēja! Tad nu visbeidzot sajaucu divus sarkanus pavedienus un vienu tumši zilu mohēru no padomjlaika spoles-radās tāds neitrāls fons Zauberball krāšņumam.











Svārki adīti no viena stūra.Piegrieztne ir vienkāršs taisnstūris, kas pateicoties tam, ka veidojas it kā slīpā diega piegriezums, ieņem visas nepieciešamās formas-kur vajag-pastiepjas, kur nevajag-pievelkas. Jostiņu pieadīju ar zobiņiem augšmalā, ievēru gumiju.Apakšmalu aptamborēu ar īsajiem stabiņiem.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru