Lapas

Par mani

Mans fotoattēls
Adīšana, tamborēšana, fotogrāfēšana un ceļošana-tie ir mani vaļasprieki, kurus ļoti bieži apvienoju.

otrdiena, 2011. gada 12. jūlijs

Ceļojums uz Igauniju









































Jā, tā nu sanāk, ka ziema gara, gara, pavasaris-dārza darbiem, tā ka neviena apraksta par ceļojumiem nav sanācis uzrakstīt, jo arī ceļojumu nav bijis. Tad nu beidzot izkustējām no mājas garākā turnejā ar mērķi sameklēt, kur dzīvo trollītis Mumins. Pirmā apraksta daļa būs veltīta Igaunijai, kas man bezgala mīļa-kā jau ziemeļzeme. Īpaši mani saista krāsas Igaunijas dabā-es tajās jūtos ļoti labi un mājīgi. Pirmais objekts, ko šogad apskatījām bija Keilas ūdenskritums. Šoreiz bija diezgan bagāts ar ūdeņiem, citvasar bija pavisam sauss. Ūdenskrituma vienā pusē ierīkota spēkstacija, kas aprij daļu ūdens. Šis ir tas ūdenskritums, kas filmēts mūsu Rīgas kinostudijas filmā Vella kalpi. Apkārt ūdenskritumam ir skaists parks ar lieliem kokiem un skaistiem akmeņiem.Ļoti patīkami te uzkavēties vasaras saules piekarsētā dienā. Ūdens un lielie koki sniedz veldzi un atpūtu. Jauks kājnieku tiltiņš vijas pāri upītei.




































1 komentārs: