Lapas

Par mani

Mans fotoattēls
Adīšana, tamborēšana, fotogrāfēšana un ceļošana-tie ir mani vaļasprieki, kurus ļoti bieži apvienoju.

pirmdiena, 2012. gada 5. marts

Oranžā apaļšalle

Pateicoties musturdeķim, iemācījos skatīties uz saviem dziju krājumiem pēc krāsām, nevis pa paciņām, kas domātas tam un tam džemperim. Bija iekrājušies vairāki sarkani un oranži kamolīši-nez priekš kam. Kādā dienā tos visus izvilku istabas vidū un sāku adīt apaļšalli (tā sacīt, nenoskārstai vajdzībai).
Nosaukums apaļšalle man iešāvās prātā, sērfojot pa internetu un apskatot līdzīgas ārzemju meistaru darinātas šalles, kas sasaistījās kopā ar vārdu apaļadāmās adatas, uz kurām šāds brīnums top.
Tad nu atrādu savu pūliņu rezultātu,un atviegloti nopūšos par atbrīvojušos vietu skapī!

Dzīvespriecīgais krāsu salikums uzlaboja garastāvokli un šalles neparastā forma man pat ļoti iepatikās!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru