Lapas

Par mani

Mans fotoattēls
Adīšana, tamborēšana, fotogrāfēšana un ceļošana-tie ir mani vaļasprieki, kurus ļoti bieži apvienoju.

sestdiena, 2013. gada 5. janvāris

Kā var dabūt apaļīgu pirkstgalu?

Runa ir par zeķes noraukumu.
Es daru tā:
Kad sasniegts zeķes mazais pirkstiņš, sāku noraukt pirkstgalu.
Manam izmēram uz katras manas adatas parasti ir 12 valdziņi, tad uz katras adatas es daru šādi:
izadu 4 labiski, divus saadu, izadu 4 labiski, divus saadu.

Tālāk adu 4 rindas labiski bez saadīšanas.

Tad izadu 3 labiski, 2 saadu, 3 labiski, 2 saadu.
Adu 3 rindas labiski bez saadīšanas.

Tad izadu 2 labiski, 2 saadu, 2 labiski, 2 saadu.
Adu 2 rindas labiski bez saadīšanas.

Tad izadu 1 labiski, 2 saadu, 1 labiski, 2 saadu.
Adu 1 rindu labiski bez saadīšanas.

Tad 2 saadu.

Paliek 4 adatas, uz kuras katras ir pa 1 valdziņam.
Tad ņemu lielo lāpāmo adatu, izveru cauri šiem 4 valdziņiem, galiņu nostiprinu.

Tas arī viss!
Nav mans izdomāts, tā dara daudzi.

1 komentārs: