Lapas

Par mani

Mans fotoattēls
Adīšana, tamborēšana, fotogrāfēšana un ceļošana-tie ir mani vaļasprieki, kurus ļoti bieži apvienoju.

otrdiena, 2013. gada 7. maijs

Zaļumzeķes

Pavasaris nāk gausi. Pāces zaļās zeķes izdilušas cauras..


..tāpēc, ka šoziem tās bija vismīļākās zeķes. Pat veļasmašīnu pārcieta, tikai drusku sarāvās. Lāpīt nav vērts, vajadzēs atrast citu pielietojumu. Ļoti labi ar tādām slaucīt aizsvīdušus automašīnas stiklus.
Bet nu uzadīju jaunas zaļumzeķes:


Šīs nu ir drusku citā zaļumā-fotoaparāts to īsto krāsu negrib rādīt. Varen smalkas-no alpaka vilnas, papēži stipri-no dzijas Marathon (katia). Bija jau arī cēls mērķis uzstādīts-uzrakstīt klasisko zeķu aprakstu ar bildēm-pēc lasītāju vēlēšanās (vai pierasījuma-kā nu kuro reizi). Aprakstu ieliku blogā Latvijas dzija-tur tas labāk iederas, jo tur jau tie zeķu meistari mēdz apgrozīties un savas jaunās atvasītes sūtīt pēc materiāliem.
Saite uz aprakstu ir te:
http://tinasemurs.blogspot.com/2013/05/tina-ada-klasiskas-zekes-recepte-ar.html

Man ir klusa cerība, ka mans meitēns arī šo aprakstu kādreiz izlasīs un iemēģinās..
Kā jums veicas ar bērnu ievadīšanu rokdarbu zinībās?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru