Lapas

Par mani

Mans fotoattēls
Adīšana, tamborēšana, fotogrāfēšana un ceļošana-tie ir mani vaļasprieki, kurus ļoti bieži apvienoju.

pirmdiena, 2013. gada 5. augusts

Cepure

Dzija Katia Paper no veikala Latvijas dzija. Izgāja 3 kamoli. Krāsas dažādošanai-pieliku vienkārtīgu linu, kas tepat pa māju mētājās-nopirkts nenoskārstai vajdzībai.
Tamborēju no vidus, nekāda apraksta man nebija.
Ievilku aukliņu, lai neaizlido, kad braukšu ar kuģīti.


Gribēju izskatīties pēc Aspāzijas, bet dažs labs mani nodēvēja par Sofiju Lorēnu.



Tā es cenšos pārciest subtropisko Latvijas vasaru.

Calvin Klein brilles-tās man ir jau sen, bet ir vienas no manām mīļākajām, jo tām ir maigi rozā, labas kvalitātes stikli.
Pēc ilgāka laika ienāca prātā iesēt puķuzirnīšus-šos ļoti cimperlīgos puķīšus. Šoreiz izdevās izaudzēt pietiekami taisnus un garus kātiņus, lai varētu ielikt vāzē. Viss noslēpums-iesēju siltumnīcā, nevis pie mājas sienas, kā parasti.

Turpinām baudīt vasaru!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru