Lapas

Par mani

Mans fotoattēls
Adīšana, tamborēšana, fotogrāfēšana un ceļošana-tie ir mani vaļasprieki, kurus ļoti bieži apvienoju.

pirmdiena, 2021. gada 12. aprīlis

Svītrains džemperis


 Sveiks, mans dārgais un uzticīgais lasītāj!

Pirmajās siltajās vēsā pavasara dienās pabeidzu svītraino džemperi no Drops Puna alpaka dzijas, ko pirms ilgāka laika iegādājos dzijas.lv

Beidzot man izdevās džemperis,kā mans bērns teica: kā no veikala!-respektīvi, nav ne par lielu, ne par mazu!

Svītriņas labi salikās viena blakus otrai, jo jau sākumā dzijas iegādājos saskanīgas. Tajā laikā pilns feisbuks bija ar Sorbeta jakām,laikam biju domājusi par tādu, kad nopirku šo jauko dziju. Bet vēlāk pārdomāju,jo man jau ir diezgan jaku,bet džemperu sāk aptrūkties.

Kā jau bieži man gadās, džempera modeļa izvēlē ietekmējos no Baibas Pilānes. Viņai, protams, kā parasti, džemperis ir zilos toņos. Apraksta nekāda nav. Adīju reglānu no kakla un ik pa laikam piemērīju. Pieaudzējumi iet pa krāsu robežām, tur pievienoju arī baltu buklētu dziju no milzīgas internetā iegādātas spoles ar nezināmu, vatei līdzīgu sastāvu.

Maziem, košiem akcentiem izmantoju košu turku dzeltenzaļu kamolīti- piedurkņu galiem, apakšas valnīša svītrai un aziātu mēnestiņam uz muguras. Koši- kā dzēlīgā pavasara saule šodien!



Un te vēl viena bildīte krokusos!


Lai beidzot sākas silts un saulains pavasaris! Un lai mums visiem laba veselība un možs gars!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru