Lapas

Par mani

Mans fotoattēls
Adīšana, tamborēšana, fotogrāfēšana un ceļošana-tie ir mani vaļasprieki, kurus ļoti bieži apvienoju.

trešdiena, 2011. gada 26. oktobris

Igauņu dzija

Igauņu dziju sākotnējā sajūsmā esmu iepirkusi diezgan daudz.Tagad mājās, kur vien pagriezies-skaistas spoles un šketeres rēgojas. Īsti nezinu, ko ar šiem krājumiem iesākt? Pagājušajā ziemā uzadītā vestīte ir ļoti, ļoti silta, tā ka liekas, ka džemperim šī dzija būs par siltu Rīgas dzīvoklim un sakurinātam ofisam. Īsti laba tā būtu tiem, kas dzīvo laukos vai mājās ar krāsns apkuri. Lakatiem un šallēm šī dzija man šķiet mazliet par asu-lai gan dažus aksesuārus jau esmu noadījusi.
Vakar, turpinot sajūsmināties par jaunatklāto krāsu salikumu zeķēs(lillā+zaļš), izvilku vecos taktela dzijas pāpalikumus un pamēģināju tos likt kopā ar zaļo igauni. Adu un priecājos-īsti ceriņi dzeltenajā rudenī. Šis krāsu salikums patiešām uzlabo omu! Kā jums šķiet?

Taktela mīkstās pūkas nosedz kreiso pusi. Domāju, ka adījums nekodīs. Vēl tik nezinu, kas tas īsti būs.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru