Lapas

Par mani

Mans fotoattēls
Adīšana, tamborēšana, fotogrāfēšana un ceļošana-tie ir mani vaļasprieki, kurus ļoti bieži apvienoju.

trešdiena, 2018. gada 17. janvāris

Adīšana bibliotēkā


     Bibliotēkā Ķengaragā jau kādus divus gadus var iet paadīt pulciņā. Ļoti laipnā bibliotēkas vadītāja Annas kundze priecājas par katru rokdarbnieci, kas pievienojas. Jārēķinās, ka viņa liks arī lasīt grāmatas un apskatīt jaunākās izstādes bibliotēkā.


Te var sastapt arī kādreizējās musturotājas Ingrīdu (BIG alias Binga) un Antru.

Pa šo laiciņu man top jau trešais džemperis. Šis ir pirmais, reglāns no augšas.

Par teorētisko izaugsmi rūpējas meistare Lelde. Man tamborēšana vēl aizvien šķiet tumšs mežs un milzīgs pacietības pārbaudījums. Bet tas man netraucē priecāties par citu sasniegumiem.

Aktīvo pensionāru apvienība grābusi lapas Botāniskajā dārzā - visu ko jaunu varu uzzināt. Varbūt mana mamma iesaistīsies?

Īpaši jauki ir redzēt jaunās meitenes mūsu pulkā un skatīties, kā attīstās viņu spējas un kādus brīnumus viņas spēj radīt. Renāte aizraujas ar pērlīšu tamborēšanu. Mēs spriežam, ka viņai drīz būs jāatver savs veikals.
Jautrīte pārstāv aktīvo pensionāru apvienību. Viņas mazbērniem ir veicies ar Ziemsvētku vecīša palīgu. Kādas tik dāvanas viņi nedabūja!



Kamēr cakinu vienu džemperi, galvā jau ir nākošais.

Apskatām arī tos rokdarbus, kas jau sen tapuši un tiek nēsāti- igauņu dzijas šalle un cepurīte.

Jautrītes lieldarbs- top tamborēts galdauts.


Te taps cepure.



Mans trešais džemperis top - mēğinu reglānu no augšas ar V- veida kaklu.

Pierakstījos bibliotēkā par lasītāju. Esmu izlasījusi jau piecas grāmatas. Bibliotēka ir moderna - viss datorizēts, termiņu var pagarināt, atsūtot e-pastu.

Lūk, manas pirmās piecas grāmatiņas.

Lielākais pārsteigums - Jautrītes mazbērnu kombinnezons bez vīlēm.

Viss tiek izpētīts.
Ir arī brīži, kad cītīgi cakinām.

Un piemērām.

Un bildējam.

Jauka kompānija.

Jau gatavs!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru