Lapas

Par mani

Mans fotoattēls
Adīšana, tamborēšana, fotogrāfēšana un ceļošana-tie ir mani vaļasprieki, kurus ļoti bieži apvienoju.

pirmdiena, 2018. gada 22. janvāris

Džemperis

     Ingrīda alias Binga man iemācīja adīt šo interesanto lakatu. Kad lakats bija gatavs, ieskrējos un sāku vēl vienu, bija iekrājušies zeķu dziju pārpalikumi un citi mazi kamolīši- vesela kaste. Tad sāku domāt - kam man tie lakati vajadzīgi? Visi radi jau apdāvināti un draugi tāpat. Nolēmu divus lakatus savienot vienā džemperī. Rezultāts man ļoti patīk, pašai arī labi izskatās, bet nu - bērnam jau bija apsolīts.











Darba procesa bilde no bibliotēkas kopāadīšanas pasākuma

Šmerļa mežs

Samtains purniņš


Samtainais purniņš atsakās iet..

..pa šo rūpīgi ar tehnisko sāli apkaisīto celiņu, kas ved no Mežciema uz Alfu, jo sāls KOŽ ķepiņās, bet mēs cilvēki pa šo sāli kātojam ik dienas! Tas ir arī visās pieturvietās - iemācījos jau to atpazīt!

Pat sniegavīram jābrīnās, kādas indes te sakaisītas! Es parasti tās jūtu, kad saelpojos, bet nebiju tā īsti tam pievērsusi uzmanību, vienīgi zābaku baltās svītras mani kaitināja.
Tāda, lūk, ziemiņa pilsētā.

1 komentārs: