Lapas

Par mani

Mans fotoattēls
Adīšana, tamborēšana, fotogrāfēšana un ceļošana-tie ir mani vaļasprieki, kurus ļoti bieži apvienoju.

ceturtdiena, 2010. gada 26. augusts

Kruzuļšalles






Tā es viņas saucu, bet ir dzirdēts arī otrs nosaukums-volānšalles. Varētu teikt-kruzuļšalles ir mana kaislība.Gandrīz katru mēnesi kādu noadu un aizdāvinu.Nu jau būs kādas divdesmit.

Mana labākā kruzuļšalles recepte ir šāda:

Uzmet 13 valdziņus ar palīgdziju un noada 2 rindiņas.

Tad ņem lentīšdziju un noada turp atpakaļ. Lentīti ņem aiz maliņas un izvelk caur valdziņu, tāpat kā dziju.

Tad atkal 2 rindas ar palīgdziju.

Tad atkal 2 rindas ar lentīšdziju.

Tā turpina.

Kad lentīšdzijas fice beidzas, nākamo piešuj klāt ar daudz maz pieskaņotu spolīšdiegu.

Parasti izmantoju 3 fices lentīšdzijas.

Kad tuvojos šalles galam, uzmetu uz otrām adatām ar palīgdziju 13 valdziņus, noadu 2 rindas, tad 2 rindas ar lentīšdzijas otru galu, tad pievienoju šo šalles galiņu jau uzadītajai garajai šallei.Tad abi galiņu veidojas vienādi. Savienoju, saadot ar palīgdziju.Galiņus noslēpju. Sabužinu un nezinātājs savienojuma vietu pat neredz.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru