Lapas

Par mani

Mans fotoattēls
Adīšana, tamborēšana, fotogrāfēšana un ceļošana-tie ir mani vaļasprieki, kurus ļoti bieži apvienoju.

svētdiena, 2011. gada 4. decembris

Adīta berete no Noro dzijas


Uzadīju pēc mustura baibas apraksta, jo tā man ļoti labi derēja.Tomēr mans adīšanas rokraksts ir ciešāks, tāpēc tā ir berete tikai teorētiski. Vēl uzadīšu kaklsildi un gaidīšu iedvsmu fotosesijai-tad būs redzams, ka no beretes sanākusi ziemas cepure ar pīnēm.Nākamajai beretei pēc šī apraksta ņemšu 6.numura adatas, ne ceturtā. Krāsas gan ir manējās.Kad uzsnigs sniedziņš, ar šito cepuri vien staigāšu!

6 komentāri:

  1. Izskatās silti un jauki!Vai kalsildim Tev ir apraksts latviski?

    AtbildētDzēst
  2. ļoti skaista cepure! Es arī tagad mēģinu kko līdzīgu adīt, bet nav ne jausmas kas galā sanāks... gaidīsu kaklsildi un fotosesiju visam kopā :)

    AtbildētDzēst
  3. Kaklsildim aprakstu man pārtulkoja Ingrīda(man vienīgi liekas, ka 11.rindā kaut kas nav pareizi-varbūt jāsāk ar 3 valdziņiem labiski?)-pārējais ir OK (paldies BIG!):Uzmet ar palīgdiegu 58 valdziņus un ada turp -atpakaļ 10 rindas labiski gludi.
    11. rinda: pirmo noceļ, krusto 8+8 valdziņu pīni, 20 v labiski, pīne 8+8, 3v labiski.
    12-24.rinda: bliež gludo labisko.
    25.rinda: pirmo noceļ, 20v labiski, 8+8 pīne,21v labiski.
    Atkal 10 rindas gludi, tad atkārto 11.rindu, gludais gabals un atkal krusto kā 25.rindā. Atārda uzmetuma pīnīti un sašuj vaļējos valdziņus. Viss.:)

    AtbildētDzēst
  4. Apskatījos aprakstu angkiski(cik nu es gudra;) ),tur trūkst 2 valdziņi labiski, pēc tā pirmā noceltā!

    AtbildētDzēst
  5. Aha-kaut kas tur galā palika pāri-tad labi, ka atradi.:)

    AtbildētDzēst