Lapas

Par mani

Mans fotoattēls
Adīšana, tamborēšana, fotogrāfēšana un ceļošana-tie ir mani vaļasprieki, kurus ļoti bieži apvienoju.

svētdiena, 2010. gada 18. jūlijs

Kā es adīju lapsjaku-turpinājums


Lapsjaku iemācījos no Lapsas musturā. Te var aplūkot oriģinālo Lapsas jaku http://www.flickr.com/photos/intuce99/3367903348/


Te ir Lapsas taisīts apraksts no mustura:



Savu pirmo lapsjaku adīju priekš draudzenes Dacītes. Uzmetu 100 valdziņus mugurai, 100 valdziņus sānam un 50 valdziņus priekšpusei. Rezultātā jaka sanāca nedaudz par īsu, tādēļ apakšā jaku pagarināju. Piedurknes neadīju uz riņķi, bet plakaniski, garo vīli sašuvu. Dacītei ir kāds izmērs mazāks nekā man un viņai ļoti piestāv šī krāsu gamma. Adīt bija ļoti interesanti un vienkārši-tikai labiski.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru