Lapas

Par mani

Mans fotoattēls
Adīšana, tamborēšana, fotogrāfēšana un ceļošana-tie ir mani vaļasprieki, kurus ļoti bieži apvienoju.

pirmdiena, 2010. gada 25. oktobris

Veste




Iesākti rokdarbi? Jā, atzīšos-man to ir vesels lērums! Tie ir kā pieraksti dienasgrāmatā-ideja ir noķerta un pierakstīta, un kādreiz tā noteikti taps par realitāti.


Cita lieta-ko par to domā un dažreiz arī SAKA citi ģimenes locekļi, kuriem nākas paciest bezgaldaudzos dzijas murskuļus ar apslēptām adatām visneiedomājamākajās vietās-skapī, uz dīvāna, maisiņā, somiņā, virtuvē...


Pirms kādiem deviņiem gadiem, kad mājās audzināju meitiņu, skatījos brīnišķīgo raidījumu dzīvīte, kurā parādīja jauno taktela dziju.Man to tik ļoti sakārojās! Protams, tā nebija lēta, bet tomēr nopirku mīksto pūkaini veselam džemperim.Gadiem ejot, sāka likties, ka šī krāsa nebūt nav manējā un gribējās to kaut kā atdzīvināt.Tad nu, sasniedzot plecu daļu, nolēmu pievienot mazliet dzīvīgāko tumši violeto Austrāli un spuriņdziju, ko nopirku musturbodē.Ar laiku džempera ideja atmira-pilsētā dzīvojot un apkures sezonai sākoties, tieši veste ir vairāk noderīgs apģērba gabals.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru