Lapas

Par mani

Mans fotoattēls
Adīšana, tamborēšana, fotogrāfēšana un ceļošana-tie ir mani vaļasprieki, kurus ļoti bieži apvienoju.

ceturtdiena, 2014. gada 9. janvāris

Pārdomas par pogām

Gudroju, vai izvēlētās pogas ir labas, vai varbūt jāņem citas:




Redz kā priekša pamazām aizadās ciet-var saprast arī, kā veidosies apkaklīte.
Viens pogcaurums arī bildē saskatāms!

2 komentāri:

  1. Smuks pīņ-adījums :) Kā reiz izskatās uz beidzot tuvojošos ziemu :)
    Bet runājot par pogām - domāju, ka vajag citas.. Nezinu kāds Tev īsti tas kopskats, bet no tā cik var redzēt bildē - es laikam meklētu kaut kādas vienkrāsainas zaļganīgas vai pelēcīgas. Esošās pogas smukas, bet, man liekas, ka kam citam :)

    AtbildētDzēst
  2. Es arī ņemtu citas pogas, bet es liecos uz vienkrāsainām, lielām, lillā krāsā, bet dzīvē jau viss ir savādāk nekā bildē...

    AtbildētDzēst