Lapas

Par mani

Mans fotoattēls
Adīšana, tamborēšana, fotogrāfēšana un ceļošana-tie ir mani vaļasprieki, kurus ļoti bieži apvienoju.

pirmdiena, 2010. gada 22. novembris

NORO dzija




Kad domāju par noslēpumaino un tālo Japānu, iedomājos apmēram tādas-maigas krāsas, sakuras ziedus, meitenes ar mandeļu acīm, dzīvi bez steigas, sakārtotību, mieru..Aplūkoju tējkanniņu, ko saņēmu kā dāvanu no Japānas apceļotājas, aplūkoju zīda lakatu ar teiksmainiem putniem, kādus nekad nespētu iedomāties pat visdziļākajās fantāzijās. Kad ieraudzīju šo Japānā ražoto dziju-aizrāvās elpa, cik skaista tā likās, arī svešāda un neatminama, noslēpumaina. Laiks pagāja līdz saņēmos to pasūtīt.Vispirms tapa divi pāri zeķu, tad džemperis.Vienīgais ko varu sacīt-brīnumaini! Adu šo dziju ar lielu baudu un ar nepacietību gaidu, kādus pārsteigumus tā man atnesīs.

2 komentāri:

  1. Es vēl neesmu atradusi cienīgu pielietojumu Tevis dāvātai NORO ficei ;)
    Zeķēs izadīt galīgi negribās!

    AtbildētDzēst
  2. Nav jau problēmu, ja patīk, tad dabūsi jaunu vietā-svētki taču tuvojas. Mierīgi vari sākt ar zeķēm. Tā taču ir zeķu dzija!

    AtbildētDzēst