Lapas

Par mani

Mans fotoattēls
Adīšana, tamborēšana, fotogrāfēšana un ceļošana-tie ir mani vaļasprieki, kurus ļoti bieži apvienoju.

trešdiena, 2010. gada 10. novembris

Zeķu dzija



Brīnumainās zeķu dzijas šogad lika man pievērsties zeķu adīšanai. Līdz šim biju noadījusi tikai dažus pārus, kad skolā lika. Pamatā adīju tikai džemperus. Zeķes nepatika adīt, jo tās vienmēr bija jaada divas vienādas. Tāpēc man parasti bija problēmas arī ar džemperu piedurknēm.

Mūsu ģimenei zeķes saadīja Omammīte.Dažas Omammas adītās zeķes skapī saglabājušās vēl šodien, lai gan Omammītes sen vairs nav ar mums.

Tā nu nācās ņemt priekšā grāmatu un sākt.

Šogad esmu iemēģinājusi vairākas zeķu dzijas, bet īsto vēl neesmu atradusi. Nākamreiz jāpamēģina šo-par to musturā raksta labas atsauksmes : http://www.elize.lv/vmchk/dzijas/zeku-dzijas/252-zeku-dzija-step-duett.html Īpaši priekš lielgabaliem.

Pagaidām adu tikai klasisko zeķu modeli, dažādi eksperimenti pagaidām mētājas nepabeigti.Klasika laikam tāpēc arī ir kļuvusi par klasiku, ka patiesībā ir pati labākā?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru