Lapas

Par mani

Mans fotoattēls
Adīšana, tamborēšana, fotogrāfēšana un ceļošana-tie ir mani vaļasprieki, kurus ļoti bieži apvienoju.

sestdiena, 2011. gada 4. jūnijs

Iesāktie darbiņi














Pēdējā laikā adu un tamborēju ļoti daudz aksesuārus-lakatus, šalles.Tas priekš manis ir atklājums. Cik sevi atceros, vienmēr adīju tikai džemperus, pa retam kādu jaku. Kopš sāku sērfot pa interneta adīšanas sadaļām, atklāju, ka lakati un šalles ir ļoti interesanti tekstilizstrādājumi. Tie ir kā mazi stāstiņi vai glezniņas.Dažreiz adu lakatu kādam konkrētam cilvēkam un adot visu laiku domāju par šo cilvēku.Citreiz uzadu kādu lakatu, kas mani ieinteresējis kā tāds adīšanas vingrinājums, bet vēlāk nevaru tam atrast īsto saimnieku.Tad lakats paguļ skapī un gaida,kad parādīsies īstais cilvēks. Parasti iesākti ir četri pieci lakati vai šalles.Un tad es sevi rāju, ka sunim ir pārkāpts, bet astei nē... Šādi gandrīz gatavi rokdarbi lieti noder, ja pēkšņi jāiet ciemos un nav padomā citas dāvanas.Tas lakatu pabeidzu pēdējā vakarā.






Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru