Lapas

Par mani

Mans fotoattēls
Adīšana, tamborēšana, fotogrāfēšana un ceļošana-tie ir mani vaļasprieki, kurus ļoti bieži apvienoju.

sestdiena, 2017. gada 11. februāris

Jelgavas ledus skulptūru festivāls

Noriņai

Te pie Varavīriņa iepozējam (nosaukumu noklausījos no vietējiem jauniešiem), tumsā TOMĒR SPĪD! mana adītā Jāņa cepurīte. Es arī tur esmu.

Prieks, ka izvēlīgā jaunatne pie dažādos gadatirgos pie lieliem meistariem iepirktiem aksesuāriem pievienojusi manus adītos Noro cimdiņus. Bilde tapa pavisam nejauši-no prieka par salūtu!

Salūts-tieši kad ieradāmies un vēl dažas Roberto dziesmas dzirdējām!


























Jelgava ir pārsteidzoša! Īpaši naktī! Un vēl kāds atklājums-tur runā latviski gandrīz visi. Ikdienā nākas uzturēties tikai Rīgā, un te nu ir tā, kā ir.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru