Lapas

Par mani

Mans fotoattēls
Adīšana, tamborēšana, fotogrāfēšana un ceļošana-tie ir mani vaļasprieki, kurus ļoti bieži apvienoju.

ceturtdiena, 2019. gada 21. marts

Atgriežos pie jakas adīšanas

Nu, lūk! No burvju cilpas (magic loop) atteicos, tā paredz abas piedurknes adīt vienlaicīgi- atteicos, jo pārāk daudz dziju pavedienu iesaistīti adīšanas procesā. (Adu no visādiem kāmja krājumiem.) Tad mēģināju adīt uz riņķi pa vienai rokai, bet riktīgi nomocījos ar auklas caurvilkšanu, rezultātā kaut kas sagāja konusā ar platumu:


Nu un tad es to visu izārdīju un atgriezos pie klasikas! :-)
Lūk, īsā laiciņā tapa gatavas abas piedurknes:

Viena sanāca zilāka nekā otra, jo rozā tonis kā nenāca, tā nenāca laukā no fices. Nu nekas, būs man tāda garastāvokļa jaciņa, grozīšos pēc noskaņojuma (zila vai rozā).


Nākamā reportāža būs, kad savēršu visas detaļas uz vienas auklas.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru