Lapas

Par mani

Mans fotoattēls
Adīšana, tamborēšana, fotogrāfēšana un ceļošana-tie ir mani vaļasprieki, kurus ļoti bieži apvienoju.

trešdiena, 2019. gada 6. marts

Beretīte pavasarim gatava

Ejam pastaigā ar četrkājaino draugu uz veikalu

Nu, rau-jāiepozē! Cepure ir gatava! Vairs nav karsti!
Prieks palīdzēt citiem tikt vaļā no nevajadzīgiem krājumiem,-dziju nopirku uz atlaidēm. Varētu padomāt, ka man pašai dziju trūka! :-)
Domāju, vai no visiem mēģinājumiem šī nav pirmā mana līdz galam noadītā berete? Nevaru atcerēties.. Vairākas esmu notamborējusi, bet tās ir salīdzinoši pasmagas. Adīta beretīte ir ļoti viegla. Paldies Baibai P.  par "uzlikšanu uz pareizām sliedēm". Tagad, kad vien gribēšu, tikšu pie jaunas beretes!
Rau, kāda te mūsu rajonā jauncelsme, gulbīši lai meklē sev mājas citur-te vairs ligzdošanai vietas nebūs..

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru